top of page

SÆLG MERE TIL DEM DU KENDER OG FORSTÅR OG FÅ DEM TIL AT KOMME IGEN

NÅR I SAMLER BILLETSALG & MARKETING

 - får I flere tilbagevendende turister

“Marketing automation er automatisering af den personaliserede kommunikation,

du ikke kan udføre manuelt i stor skala.”

Vi har sammenkoblet vores eget billet- og bookingsystem med en af verdens førende marketing automation platforme og tilbyder et samlet CRM-, mail- og marketingsystem, som er integreret med billetsystemet. 

 

Med marketing automation kan I sætte strøm på markedsføringen, så budskaberne leveres, når modtagerne er klar til det, og I kan kommunikere personligt og rettidigt til hver enkelt kunde – i stor skala.

 

Vi forbedrer brugeroplevelsen med budskaber, der appellerer til modtagernes aktuelle interesser – helt automatisk. Med marketing automation kan I kommunikere til brugerne via sociale medier, e-mail, mobil, web og onlineannoncer.

INDSIGT I DEN ENKELTE TURIST

I følger turistens digitale digitale rejse , og i takt med at denne besøger eller handler på jeres billetportal forfines profilen, og I får bedre og bedre indsigt i turistens køb og interesser. 

 

Nu får I helt nye redskaber til at friste turisterne til at blive længere og til at komme igen.

Marketing profilering.png

SLUT MED BØRNEFAMILIER?

Efterhånden som jeres database vokser, opbygges segmenter af turister med profiler, der ligner hinanden.

Det giver en helt ny indsigt, som kan bruges til målretning af markedsføringen, samtidig med at I bliver mere præcise i jeres egen segmentering af turisterne.

Så fremover er børnefamilier ikke bare børnefamilier, men en række forskellige børnefamiliesegmenter, som kan være nye eller tilbagevendende gæster, hver med deres egne særlige interesser.

I figuren herunder har vi lavet et eksempel på en segmentprofil:

segmentprofil.png

AUTOMATISERET MARKEDSFØRING

På baggrund af segmenteringen kan der nu laves automatiserede kampagner via e-mail, sociale medier, mobil, web og onlineannoncer. Kampagnerne kan kombineres på tværs af kanalerne, og de kan gøres afhængige af hinanden.

Forestil dig eksempelvis at I sender nyhedsbreve ud til 5000 personer, og 2000 af dem åbner nyhedsbrevet inden for 24 timer. Helt automatisk kan vi poste en Facebook annonce til alle nyhedsbrevsmodtagere med en Facebook konto, som endnu ikke har åbnet nyhedsbrevet....

Automatiseret_markedsføring_3.png

RESULTATMÅLING I REALTID

I tilgift til marketingfunktionen får destinationen, i kraft af platformens analysefunktion, en hidtil uset indsigt i turisternes adfærd og køb. Samtidig får i overblik over kampagneresultaterne i real tid, og kan skrue op og ned for kampagnerne, hvis der er behov for det.

 

Hvor mange nyhedsbreve er sendt ud - hvor mange salg - hvilken omsætning har de genereret ? Hvem er de vigtigste kunder? For blot at nævne nogle af mulighederne. 

Dashboard REALTID.png

Undgå spam og overtrædelse af persondataforordningen

Fordelen ved markering automation er, at kommunikationen er målrettet og relevant, så de besøgende ikke vil føle, de bliver spammet med unødvendig information. Det er vigtigt i en tid, hvor de fleste brugere i stigende grad vil have kontrol over de informationer, de deler.


Derudover er vores marketing automation  løsning udarbejdet, så den lever op til de skærpede krav om persondata i forbindelse med EU’s persondataforordning.

bottom of page