DESTINATIONENS BILLET- OG BOOKINGSYSTEM

ALT HVAD I HAR BRUG FOR

Med vores billetløsninger, automatiserede adgangssystemer og en skræddersyet portal står vi for billetsalget fra start til slut. Vi gør det let for turisterne at købe billetter på web og mobilen, og også let  for jer at få rapporter, analyser og insights, som I kan bruge ved fremtidige markedsføringstiltag.

Planlægning af hele forløbet

I fællesskab planlægger vi hele billetsalget fra start til slut. Vi opretter billetportal og billetsalg, tilrettelægger marketingaktiviteter og invitationskoder, yder support til publikum, aktører og medarbejdere. Vi afregner også direkte med  aktørererne.

Personaliseret billetportal

Ud fra jeres ønsker opretter og designer vi billetportalen. Den bliver personaliseret og passer til jeres grafiske linje, så I fremstår med en stærk profil, der skaber tryghed og genkendelighed hos publikum. Designpakken er gratis og omfatter onlineportal, bekræftelse og billetter.

Enkel oprettelse - vi gør arbejdet for jer

Det er nemt for jer at få en ny, digital billetportal. Enten leverer I input til os, eller vi henter informationer og billeder fra jeres hjemmeside, og så er I oppe at køre. I skal ikke tænke på noget, for vi klarer arbejdet.
 

Ubegrænset antal billettyper

Vi kan oprette et ubegrænset antal billettyper som fx endagsbilletter til valgfrie eller faste dage, partoutbilletter eller billetter til voksne, børn, VIP’er, spisning og parkering.

Forkæl jeres turister med rabatkoder

Vi kan også oprette invitationskoder til at sælge flere billetter og forkæle jeres kunder, fx invitationer til udstillernes gæster, sponsorer, medier og foreninger. Det kunne fx være 2 billetter til Peter Jensen eller 10.000 billetter til Stiftstidende.

Support fra start til slut

Under hele sæsonen står vi til rådighed med mail- og telefonsupport.  En support, vi igennem årene har fået meget ros for. Heldigvis er vores løsninger intuitive og driftssikre, så behovet for support til den enkelte er minimalt.

Automatiseret adgangssystem

Tjek billetterne nemt og hurtigt via vores specialudviklede adgangssystemer, og brug vores adgangs-app til at få et fuldt overblik over, hvor mange gæster der allerede er ankommet, og hvor mange I venter på. Vi har systemer til download, web, IOS og Android - vælg selv. Har i brug for hardware, har vi naturligvis også udstyret til dét.
 

Nyhedsbreve

Vores digitaliserede systemer gør det også muligt at skrive sig op til nyhedsbreve, som er en af de mest effektive salgs- og markedsføringskanaler, og automatisere kommunikation via sociale medier, e-mail, mobil og web.

Rapporter og analyser

Billetsystemet opsamler data og leverer intuitive rapporter og analyser. Det er uvurderlig viden, som kan bruges på målrettede markedsføringstiltag og mere salg. Når de besøgende har indtastet deres data ved bestilling, har I en komplet gæsteliste til efterfølgende analyse og bearbejdelse.

Sæt turbo på salget

Det digitaliserede billetsalg gør det muligt for jer at opbygge jeres egen kundedatabase og have overblik over gæsterne.

Med marketing automation kan I målrette og udarbejde personlig markedsføring helt automatisk og i stor skala.

Billetkøb på mobilen

Flere end 50 % af gæsterne bruger mobil eller tablet, når de køber billetter, og i sommerlandet kan der være langt imellem printerne, så derfor er alle vores systemer mobile.

 

Publikum kan vise deres billetter på mobilen, hvis de ikke har printet den ud hjemmefra.

Lad os inspirere jeres digitale turismeudvikling - strategisk - lokalt

FIND OS
VI TILBYDER
Hollænderdybet 1,3
2300 København S
Tlf.: 21 91 00 14
  • Strategi og Sparring
  • Billet- & Marketing Platform
  • Smart Turisme / Tourism Platform
  • Hverdagsteknologiske løsninger
SMART TURISME / SMART TOURISM

Vi bringer turister og turismeerhverv tættere sammen ved hjælp af digital hverdagsteknologi.

Vi skaber vækst og arbejdspladser gennem digital turismeudvikling - strategisk -  lokalt.

  • Smart Turisme